مهردادکوچولو

نظرات (9)

خاله الهام
17 شهریور 92 10:28
فاطيما جونم مرسي بهمون سر زدي عزيزم
خوش به حال داداشي كه همچين خواهر مهربوني داره
عزيزم با تاخير 1 روزه روزت مبارك گلم

ممنون خاله الهام

محدثه
17 شهریور 92 12:50
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم پیشاپیش تولدت مبارک



محدثه جونم فوق العاده بود
خاله الهام
17 شهریور 92 17:08
عزيزم به اسم وبلاگمون بلينك
عشق و زندگي = آرتميس من با چه اسمس بلينكمت
مهرداد كوچولو وآبجي مهربونش خوبه؟؟؟


اره خوبه
مامان بردیا شیطون
18 شهریور 92 11:45
ای جونم
چه خوشگله


موافقم
الهام (مامان امیر علی جون-جیگرم)
20 شهریور 92 9:38
سلام عزیزم به ما هم سر بزنید راستی پس چرا اسم نی نی تونو تغییر دادید


نمیدونم !!!اخرین لحظه اسمش تغییرکرد
الهام (مامان امیر علی جون-جیگرم)
21 شهریور 92 12:26
به ما هم سری بزن راستی نظر یادت نره میخوام تو یه پست 50 نظر داشته باشم
فعلا


باشه حتما
الهام (مامان امیرعلی جون جیگرم)
3 مهر 92 15:02
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
خاله الهام
15 مهر 92 16:21
فاطيما جون داداشي به دنيا اومد؟؟؟ نيستي معلومه حسابي گرفتار داداشي هستي؟؟ زودر بيا و عكس داداشي رو برامون بزار
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 14:04
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا